Zwroty i reklamacje

Chcemy odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania i doradzić najlepszy sposób pracy z naszymi produktami. Dlatego jesteśmy do Twojej dyspozycji!

Sprawdź, czy gotowa odpowiedź nie znajduje się w sekcji FAQ – zebraliśmy tam najczęściej poruszane przez Was tematy.

Jeśli nie, koniecznie skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie reklamacje@lartnails.com / +48 696 897 712  

W treści maila podaj swój numer telefonu, jeśli chcesz uzyskać odpowiedź jeszcze szybciej! Oddzwonimy do Ciebie z informacją zwrotną.

*Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twoich dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 16:00.

 

REKLAMACJE

Jeśli towary kupione na naszej stronie internetowej okażą się wadliwe lub niezgodne z Twoim zamówieniem możesz je oczywiście reklamować. Szczegółowe zasady w zakresie reklamacji znajdziesz w naszym REGULAMINIE SKLEPU.

Jak złożyć reklamację?

Wypełnij formularz reklamacji produktu, który znajdziesz klikając "Pobierz formularz reklamacyjny". Wskaż w nim przyczynę reklamacji i opisz swój problem możliwie jak najdokładniej – to pomoże nam skrócić czas rozpatrywania Twojego zgłoszenia.

Prosimy o dołączenie formularza reklamacji do przesyłki wraz z reklamowanym towarem!

Spakuj reklamowany produkt i odeślij do nas!

Pamiętaj o odpowiednim zabezpieczeniu produktów (zwłaszcza płynnych), tak aby paczka nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie. Do przesyłki dołącz dowód zakupu: najlepiej paragon / fakturę, ewentualnie potwierdzenie wykonania przelewu

Paczkę reklamacyjną odeślij do naszej siedziby na adres: 43-300 Bielsko-Biała ul. Górska 6.

 

Oczekuj na rozpatrzenie reklamacji!

Teraz piłeczka jest po naszej stronie! Dokładamy wszelkich starań, aby rozpatrywać reklamacje jak najszybciej (zwykle do 14 dni), ale prosimy mieć na uwadze, że w szczególnych przypadkach, kiedy produkt tego wymaga, zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia terminu odpowiedzi do 30 dni. O przyjęciu Twojego reklamowanego zamówienia w oddziale, poinformujemy Cię mailowo lub SMS-owo. Dziękujemy za cierpliwość i zrozumienie!

 

ZWROTY BEZ PODANIA PRZYCZYNY

Od dnia otrzymania przesyłki, zamówionej w naszym sklepie online, masz 30 dni na odstąpienie od zawartej z nami umowy sprzedaży i zwrot zakupionego towaru. Bez tłumaczenia i podawania przyczyny! Szczegółowe zasady w zakresie zwrotów znajdziesz w naszym REGULAMINIE SKLEPU.

Z prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży, nie można skorzystać w przypadku towarów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych. Jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, nie podlega zwrotowi!

Zwracamy również uwagę, że konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanego towaru, będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

 

Odeślij produkty do nas!

Pamiętaj o odpowiednim zabezpieczeniu produktów (zwłaszcza płynnych), tak aby paczka nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie. 

Paczkę odeślij do naszej siedziby na adres: 43-300 Bielsko-Biała ul. Górska 6.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium